Intervju med Panik: Den första gången..

Översatt av mig (Amanda).


Den första gången..

Ni kysste någon?
Jan:
Jag började tidigt och hade min första kyss när jag var åtta. Och jag var riktigt nervös. Men när hon väl kysste mig, så var det ganska mysigt.
Juri:
Min första kyss var när jag var 14 år. Ser ut som om jag är lite... sen?
Franky:
Jag kan inte riktigt komma ihåg när jag kysste någon första gången. Men det var inte så bra om jag minns rätt. Det var deprimerande! Jag tror jag måste gå igenom ”första gången” fler gånger för att verkligen gilla det.

Ni hade kärleksproblem?

Juri:
Det var något hemskt! När det hände mig första gången låste jag in mig själv på mitt rum och skrev en låt, vilket som gjorde att jag tänkte på andra saker. Musik är den bästa medicinen. Om någon inte ens kan skriva musik p.g.a något sånt, borde han lära sig det. Men det är svårt, eftersom i sådana här situationer har hjärtat motsatta uppfattningar än hjärnan.
Timo:
Min hjälp är alltid någon sorts sport, eller så går jag ut med mina vänner och då tänker jag på andra saker.

Ni var fulla?
Jan:
Första gången jag blev full var när jag var 15 år! Men det var hemskt, jag kunde inte komma ihåg någonting!
David:
Jag dricker inte mycket! Men innan blev jag snabbare full än vad jag blir nu. Så på en sida var det ganska praktiskt, för det kostade inte så mycket pengar..

Ni såg porr?
Franky:
I vilket fall som helst, så var det väldigt intressant! Det var någon amerikansk film från internet.. Davy Marie Dukos var playmate. Det är en väldigt sexig latinsk brunett med stora... pip!
Linke:
Blä! Titta på porr..

Ni köpte kondomer?
Franky:
Jag har faktiskt aldrig köpt kondomer! För min storasyster gav alltid det till mig.
Jan:
Min syrra gav dem till mig också, men jag har inga problem med att köpa det själv.

Ni hade utegångsförbud?
Jan:
Det var inte så hemskt när mina föräldrar gav mig utegångsförbud. Jag kunde ha det bra. Jag tittade på TV eller bjöd över mina vänner. På den tiden hade vi dem bästa festerna!
Franky:
Mina föräldrar gjorde aldrig något sådant mot mig. Jag tycker inte det är bra när föräldrar låser in sina barn. Man lär sig de flesta sakerna utomhus, och misstag är en del av det.

Ni såg en naken tjej?
Timo:
Hur det var? Sexigt, perfekt, nytt?
Jan:
Men ibland är det ännu mer spännande. T ex när hon bara har lite kläder på sig och man kan föreställa sig vad som är under..
David:
Ja, exakt. Fantasin är ibland mer spännande!

Ni hade sex?
David:
Jag tror många människor tänker på sex på olika sätt, om den första gången för det mesta. Hur kan det vara bra när man inte vet hur och vad man ska göra?

Ni skaffade en tatuering?
Timo:
Min första tatuering gjorde inte ens ont.
Jan:
Min gjorde det. Jag trodde jag skulle dö när dem skulle färglägga inuti.


Timo, David, Juri, Franky, Linke och Jan.


Kommentarer
Postat av: Jejje

Oh, är det okej om jag översätter intervjun till engelska? :)



btw, nice blogg!

2009-02-15 @ 20:06:09
URL: http://fantasivandringen.blogg.se/
Postat av: Jejje

http://www.universalpanik.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=315

där är översättningen :)



kan också meddela dig om att Panik's kommande streetsingle är framflyttad till Mars då Timo inte blivit klar med videon.

2009-02-17 @ 20:49:05
URL: http://fantasivandringen.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0