Jimi flyttar till Berlin

Det är nu helt bestämt att familjen Ochsenknecht flyttar från München till Berlin. Jimi berättade i en intervju med iloveradio att när Jannis Niewöhner har gått ut skolan ska dem flytta ihop. Jannis och Jimi spelar mot varandra i filmerna Sommer och Gangs. Wilson kommer skaffa en lägenhet tillsammans med sin flickvän, men dem har ännu inte bestämt sig för om dem ska bo i München eller Berlin.
Jimi sa i intervjun: "Hela familjen kommer att flytta till Berlin nästa år. The whole family. Min bror kommer skaffa en lägenhet tillsammans med sin flickvän - antingen i München eller Berlin. Det vet han inte ännu. Och jag kommer förmodligen att bo med mina föräldrar i ett hus och ett eller två år senare, när Jannis har slutat skolan, kommer han komma från Krefeld till Berlin och då skaffar vi en lägenhet tillsammans."


Jannis                          Jimi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så här att är man så rik, skaffar man itne en lägenhet tsm med någon kompis så där. Det är något mellan dom. jag är 90 % säker.



Han berättar först att wilson och hanf lickvän ska flytta ihop.

sen berättar han att han och jannis ska flytta ihop.

2008-12-11 @ 08:46:33
Postat av: Veronica

vet du någon annan som bor i krefeld? namnet börjar på M och slutar på ario!

2008-12-11 @ 12:53:25
URL: http://tlypsywee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0