Ny intervju med Jimi

Översatt av mig (Amanda)


Jimi Blue är tillbaka!


Med coola beats och ny stil är Jimi Blue tillbaka. Mer om hans musik, vad han tänker om tjejer och vilka drömmar han har, får du reda på i vår starintervju.


Ditt aktuella album heter ”Sick like that”. Vad menar du med det?

Albumet själv. Med ”sick” menar jag sjuk, att det inte är normalt utan ganska galet – precis som jag.

Hur kommer du på idéer till dina låtar?

Det är helt olika, ibland vaknar jag på nätterna och har en idé. Då skriver jag upp den och pratar sedan med mina sångskrivare, som hjälper mig.

Vad tycker du om att ha så många kvinnliga fans?

Det har jag ingenting emot. Men med albumet vill jag nu åt till alla, även till äldre och manliga fans. Men tjejer är naturligtvis coola.

Har du tid för en flickvän?

Nej, jag har ingen lust heller. Men vad som är sjukt är hur pojkar kan förtrolla tjejer. Bara av vad de säger eller hur de ser ut.

Vad har du för drömmar för framtiden? Vad har du planerat?

En dröm vore att spela in en hip-hop-film. Men det finns inga förfrågningar. Mitt egna klädes-märke är också planerat – jag vill iallafall göra ett.


Kommentarer
Postat av: Evelina

"Har du tid för en flickvän?

Nej, jag har ingen lust heller. Men vad som är sjukt är hur pojkar kan förtrolla tjejer. Bara av vad de säger eller hur de ser ut"



inte konstigt, han har ju Joschka ;) AHHAHAHAH.

det där var nästan ett bevis på att han fiortfarande har Joschka <3

2008-12-07 @ 15:57:16

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0