Romeo med vårt brev

Jag och min kompis Evelina skickade nyligen ett 8m långt brev och 2 tshirts till Nick Romeo Reimann. Vi gjorde det mest som en rolig sak, vi trodde inte han skulle lägga upp det på hans hemsida. Men idag när jag klickade in där så såg jag att han hade lagt upp ett foto på det och skrivit till oss på svenska. Åtminstonde försökte han skriva på bra svenska. Hur sött var inte det?


"Hej!

hjärtlig tack för ert lång brev och ert jåttekul T-shirten.

Mågnar varma kramar till Sverige

er Nick ;-)"

Kommentarer
Postat av: Emma

förlåt, ja kanske är lite efter nu, men vem e denna kille..? :)

2008-12-11 @ 21:26:27
URL: http://thisheartofmine.blogg.se/
Postat av: Ellinore

2008-12-12 @ 08:22:07
URL: http://theartofwar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faaan va KUL!!!!

ojoj vad pepp jag blev nu

hahaah



btw tack för hjälpen med designen på min blogg / Ellinore

2008-12-12 @ 08:23:07
Postat av: evelina (jag ska börja komentera dagligen)

AAAH MAAJGAAD.



(jag är så dålig på att kommentera) Jag borde göra det oftare.



okej, från och med nu ska jag kommentera en gång varje dag.



(men tänk så lägger du upp två gånger per dag?)

Jag ska i alla fall försöka.

2009-01-18 @ 18:34:32

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0