Chatt med Romeo

Källa
Översatt av mig (Amanda) och Evelina.


Tycker du det är kul med skådespeleri?

Naturligtvis är det kul, annars skulle jag inte göra det.

Vill du också göra egen musik?

Nej, det tror jag inte förtillfället.

Är det svårt att hitta en riktig vän (eftersom du är så känd)?

Erhm, inte direkt. De riktiga vännerna jag har känner jag sen tidigare. Och kommer fortsätta vara mina vänner.

Var du rädd för att klättra?

Nej, eftersom jag hade sele. Och det var inget riktigt tak.

I Die wilden Kerle-filmerna var du yngst. Och i Vorstadtkrokodile är du också den yngste. Hur är det?

Det är egentligen ganska komiskt, när man är den yngsta.

Hur tyckte du scenen var när du var tvungen att pussa en tjej?

Det var ingen riktig puss. Men hon var riktigt söt och snäll. :) Jag tyckte det var ganska bra. :)

Har du något annat projekt nu efter Vorstadtkrokodile?

Nästa vecka kommer det bestämmas om det ska spelas in en andra del av Vorstadkrokodile. Det blir isåfall mitt nästa projekt.

Har du läst Vorstadtkrokodileboken?

Jag har läst boken. ;) Jag tycker den är ganska cool.

Vad tycker du om när tjejer skriker ”jag älskar dig” och så?

De flesta tjejerna känner jag inte... Det är ganska coolt, men jag kan inte känna några kärlekskänslor för dem.

Har du husdjur?

Jag har tre lemminge. Dem är wühlmausarter.

Hur blev du skådespelare?

Jag såg första Die wilden Kerle-filmen. Jag gick till en casting-agentur och den fixade det åt mig.

Vad är din favoriträtt?

Lasagne och potatissallad som min mamma har gjort.

Hur gammal och lång är du?

Jag är för tillfället 11 år och 1.50 meter lång.

Vad gör du på fritiden?

Skatar, spelar fotboll, lyssnar på musik och chillar.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Ett par bra filmer, en tv till filmerna, mat, min familj och vänner och min gitarr.

Får du många fanbrev?

I genomsnitt får jag åtta i veckan.

Känner du dig som en riktig stjärna?

Nej. :) När man bara har spelat in ett par filmer så är man ingen stjärna.

Vad vill du göra?

Jag vill gärna fortsätta med skådespeleri.

Hur många filmer har du gjort?

Tre DWK-filmer och Vorstadtkrokodile. Innan dess har jag spelat med i några serier och gjort några reklamfilmer.

Vad är ditt favoritämne?

Konst, sport och latin.

Spelar du något instrument?

Jag spelar gitarr och lite trummor. Jag spelar för mig själv, inte i ett band.

Vad tycke du om soundtracket av Apollo 3?

Det tycker jag om.

Vilken är din favoritbok?

Min favoritbok är Harry Potter.

Vad för musik gillar du?

Egentligen allt förutom punk och reggae.

Vilken är din favoritsångare/band?

P!nk är cool och Billy Talent är mitt favoritband.

Vad är du rädd för?

Jag är rädd för insekter och spindlar.


Tack för chatten. Jag hade väldigt roligt. Ha det bra och ha en fortsatt bra dag. Er Nick!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0