Dario (Apollo 3) svarar på frågor

Födelsedag: 05.01.97
Stjärntecken: Stenbock
Nationalitet: Tysk
Ögon-/hårfärg: Brun/brun
Kännetecken: Ser bra ut :o)
Hobbys: Samla på gitarrer, äta sushi, skejta, åka inlines, åka bmx, spela pst, handboll
Andra utvecklingsmöjligheter: att gå på fler castings
Favoritämne i skolan: Italienska
Hatämne i skolan: Tyska
Mitt favoritord: "Übelst!"
Mitt motto: "Med huvudet genom väggen" gillar jag :o)
Min bästa egenskap: Bra på att trösta, hjälpsam, bra lyssnare
Min sämsta egenskap: Virrig, en kaos-typ, väldigt slarvig
Min pinsammaste upplevelse: När jag var 7 år så sprang jag igenom en glasvägg.
Min bästa upplevelse: Lära känna Henry och Marvin, och när vi fick skivkontrakt
Favoritlåt med Apollo 3 och varför: "Hab keine Angst vor euch", eftersom man kan släppa loss till låten
Mitt första album jag köpte själv: Green Day
Min första konsert: Fanta 4
Min största musikaliska förebild är: Jimi Hendrix
Och varför: Eftersom han är den störste
Jag har hållt med musik sedan: jag var fyra och ett halvt år
Favoritinstrument: Gitarr
Favoritband: Green Day, Billt Talent, Linkin Park
Jag skulle vilja lära känna: Gitarristen Brian May från Queen
Detta skulle jag vilja uppleva: Stå bredvid Brian May på scen och tillsammans spela gitarr
Saker som stör/irriterar mig: Bråk med vänner, när folk skämtar om mitt hår

Översatt utav mig. Ange källa om ni kopiera texten!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0