Fakta om Nick Romeo Reimann

Översatt av mig (Amanda).

Namn:
Nick Romeo Reimann
Född:
14.01.1998 >> 11 år
Bor i
: München
Hårfärg:
Mörkblond
Ögonfärg:
Kamouflagemönstrade
Syskon:
Inga
Husdjur:
3 söta lämlar, Ginger, Senna och Lena
Skola:
Klass 6 på gymnasiet
Fritid:
Spela in filmer, snowboard, skata, klättra och rocka – elgitarr
Favoritfärg:
Blå och giftgrön
Favoritmat:
Stek och bläckfisksallad (?)
Favoritfilm:
Johnny Depp-filmer
Favoritmusik:
Indie, punk, hårdrock och metal
Favoritband:
AC/DC, Billy Talent
Vill bli:
Skådespelare och eller musiker
Detta är viktigt för mig:
Min familj, mina vänner och min gitarr
Jag gillar:
Äventyr, kexchocklad och omväxling
Jag står inte ut med:
orättvisa, sitta ner och ta det lugnt


Bilden är klickbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara unge <3

2009-02-10 @ 21:03:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0