Tom Kaulitz skäller ut fans

Det är en ljudinspelning som ett fan har spelat in på sin mobil. Detta är från i år, när några fans stod utanför Tokio Hotel's studio. Översättningen är gjord från tyska - engelska - svenska, och det kan därför ha förändrats lite under gången.
Källa

Fan: "Varför ger du oss bara inte din autograf, Tom?"
Tom: "Jag vill inte ge dig nånting, stick, åk hem."
*tjejen pratar*
Fan:
"Okej, du är en stjärna...Varför kan du inte ge oss en autograf?"
*tjejen pratar*
Tom:
"Jag är absolut inte en stjärna, stick!"
Fan: "Vad är du då?"
Tom: "Jag är ingenting."
Fan: "Varför drar du dig inte tillbaka, ifall du inte vill detta?"
Tom: "Va? Vem säger att ifall jag gör musik, så får du stå här. Vem sa det? Vem ger dig den rätten?"
*tjejen pratar*
Tom:
"Jag är bara en person som också vill ha sitt privatliv."
*tjejen pratar*
Fan:
"Jag förstår det.."
Tom: "Dåså, stick!"
Fan: "Vi gör ju ingenting."
*tjejen pratar*
Tom:
"Ni står här, och det stör mig. Dra åt helvete!"


tom kaulitz - MyVideo

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

i don´t get vf de säger olivia under inspelningen <<

2009-03-08 @ 14:29:49
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0