Bushido der film – Zeiten ändern sich

Det var längesen jag skrev om Bushidos film, eller ja, sedan det bestämdes att det skulle bli en film! Så jag tänkte uppdatera er lite grann. Filmen kommer heta "zeiten ändern sich" vilket som på svenska betyder: "tider ändrar sig". Filmen kommer handla om allt som står i Bushido's självbiografi. Dvs om hans hårda uppväxt och hans väg till att bli en tysk gangsterrappare. Bushidos kommentar om filmen:
"Jag kommer involvera mig till 100% i detta projektet. Jag hjälper inte bara till att skriva manuset, utan spelar huvudrollen också. Jag pratar inte om en liten film, snarare ett mång-miljon-euro-projekt! Jag gör inga halvdana saker, därför behöver jag lägga ner mycket tid på detta under 2009, tills den kommer ut på bio. Jag kan bara säga en sak: se fram emot det!"

Genre:
drama/biografi
Åldersgräns:
inte bestämt ännu, men går rykten om 18 år
Premiär:
4/2-10
Skådespelare:
Bushido (som sig själv), Moritz Bleibtreu, Hannelore Elsner, Uwe Ochsenknecht (Jimi Blue och Wilson gonzalezs pappa), Mina Tander, Katja Flint, mm.


Översatt utav mig. Ange källa om ni kopiera texten!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker inte om att han sa "snarare ett mång-miljon-euro-projekt!", jag tycker inte man ska prata om pengar budjet på sånt sätt...alltså, på sånt "självsäkert" sätt. Han kunde ha sagt att budgeten var stor eller något i den stilen.

2009-10-11 @ 15:16:30
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0