Wilsons tatueringar och deras betydelse


Saxen: "Saxen på min högra handled var min första tatuering. Den skaffade jag 2008 och står för mitt nya liv. Jag fick strax innan det även mitt första skivkontrakt."


Läppen: "Röda mattan innebär nästan alltid samma frågor. När det blir för mycket för mig, tänker jag på orden på min läpp. Bla, bla, bla.. Då känns världen helt okej igen. Det är avslappnande."


Nyckeln: "Den första egna lägenheten i Berlin. Min senaste tatuering är original-avtryck av nyckeln till min lägenhet. Om jag glömmer den någon gång (skrattar)."


Rump-blixten: "Jag vill tatuera in blixtrar på båda mina armar. Men tatueraren i Los Angeles ville ha $1500 för det. Priset är för idioter, tänkte jag. Så då hamnade blixten på min rumpa istället."

Kommentarer
Postat av: Veronica

Okej. Nu ska jag kommentera var enda en, yes.

1. Jag tycker den är cool men otroligt töntig. Och jag fattar verkligen inte vad det har med hans "nya" liv att göra. Var han självmordsbenägen innan eller? xD

2. Originell!

3. Det ser ut som en bilnyckel!

4. Ovanligt ställe, men vad gör den för nytta på rumpan?

2009-10-07 @ 20:47:23
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0