Ny intervju med Jimi Blue och Wilson Gonzalez, del 2

Texten är översatt utav mig, och ni får därför inte kopiera den utan att ange källa.

Men ni har fortfarande kontakt med varandra?
Jimi:
Vi vet allting om varandra. Vi skickar sms eller ringer varandra.
Wilson: Ja, en gång i månaden.
Jimi: Bullshit!

Ni vet alltså allting om varandra! Även smeknamn?
Wilson pekar på Jimi:
Såklart, han kallas för Jimi Beam utav sina vänner (skrattar). Vet inte vart det kommer ifrån.
Jimi: Jag kallas iallafall inte för WilliG.

På tal om villig, när var första kyssen och när förlorade ni oskulden?
Jimi:
Den första kyssen tror jag var när jag var 11 år, första gången jag hade sex var jag 14 år.
Wilson: Jag minns inte så exakt, men första gången jag hade sex var jag också 14 år.

Ni är fortfarande vilda killar! Vad är ni rädda för?
Wilson:
Spindlar! Också är jag höjdrädd.
Jimi: Ärligt talat, jag tycker inte om att vara själv när det är mörkt, speciellt inte när det inte är låst överallt.
Wilson: Jag tror på dig. Alltid tänt överallt.
Jimi: Haha! Nej, jag sover bara med tvn på. Då är åtminstonde någon i rummet (skrattar).

Höjdrädd, spindelfobi, och mörkrädd. Gör ni verkligen era stunts själva?
Wilson:
Innan gjorde vi det mesta själva. Men idag är alla rädda att man ska skada sig och inte kan fortsätta spela in.
Jimi: Det är fråga om pengar och försäkringar. Vem betalar inspelningspausen om du blir sängliggandes i 5 veckor?

Låter mycket förnuftigt och vuxet. Har ni gjort dumheter på skolan någon gång?
Jimi:
Så som att klottra ner väggar med svärord och kasta sten på fönstret mot sekreteraren? Ja!
Wilson: Jag tror det var en tid då man ville bryta mot regler. Hey, vi gick i grundskolan. Sånt händer då.

Blev det bråk också?
Wilson:
Slogs aldrig, men ett hårt straff med veckors långt utegångsförbud.
Jimi: Och jag var tvungen att ge sekreteraren en bukett blommor och be om ursäkt.

Så namnet var inte alltid en fördel?
Jimi:
Man får snabbare samtal om castings. Men vi har varit med i filmbranschen i 10 år nu, och jag tror inte att folk skulle ge oss roller om de tyckte vi spelade förfärligt!
Wilson: Men folk känner igen oss. Privat är du aldrig. Till exempel: när du står vid hyllan på stormarknaden och funderar på vad du ska äta till kvällsmiddag. Och bakom dig står två huliganer och skriker ditt namn. Då vänder man direkt!

Och hur reagerar du då?
Wilson:
I det fallet kastade jag ett paket ris på dem. Jag ville ändå göra nudlar.
Jimi: Typiskt min storebror... Miracoli!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0