Chatt med Jimi

Idag (5/9-09) kunde man chatta med Jimi Blue vid 18.30, och jag har nu översatt chatten till er.


Ser du framemot Gangstour?
Ja, jag ser framemot turnéen, den kommer bli cool

Kommer Gangstour till Berlin?
Tysklandspremiären kommer vara i Berlin

Vilka kommer med på Gangstour?
Jag, Jannis, Emilia, Mich, Wilson, Kai och Sina

När släpps ditt tredje album? Detta året?
Neeh, nästa år.

Ska du fortfarande flytta ihop med Jannis i Berlin?
Ja, Jannis och jag kommer flytta ihop, men först måste han gå ut skolan.

Kommer det bli en turné?
Ja, nästa år.

När kommer du börja filma in Hiphop-Express?
Den börjar jag spela in nästa år i Februari

Vilken film var det roligast att spela in Gangs eller Sommer?
Jag tyckte Gangs

Vilken låt kommer du uppträda med (han uppträdde efter chatten)?
Hey Jimi och Key to the city


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0