Lägga ner bloggen

Jag har inte uppdaterat denna bloggen på fem dagar, trots att jag har kunnat göra det. Har helt enkelt inte känt för att fortsätta att kolla upp kändisars liv och lägga upp om det på en blogg. Det intresserar mig helt enkelt inte längre. Usch, det känns hemskt att säga det, men det är sanningen. Jag funderar på att lägga ner bloggen. Kommer inte radera den och om jag någon dag ångrar mig, så kommer jag börja uppdatera den igen. Men som det ser ut nu så kommer det inte bli någon uppdatering på ett tag. Förlåt.
Men ni som vill läsa om hur jag hade det på Vorstadtkrokodile 2 premiären kan gå in på min privata blogg. :) Klicka på bilden (som för övrigt jag och min kompis har tagit) för att komma dit.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0