Sido - Ein Teil von mir

Sido - en del av mig

Jag ville lämna dig

Och fan, jag beklagar det

Jag är så ledsen

Jag kan förstå att du är besviken på mig

Jag missade dina första steg

Förlåt mig

Du har sagt dina första ord

Jag var inte med dig

Ditt första hår, din första tand

Nu är det för sent

Jag hoppas varje dag att du har det bra


Du är min son

Jag älskar dig

Jag gör allt för att du ska bli nöjd

Jag gör så mina fel blir bra igen

Jag bevisar det för dig

Du är mitt kött och blod

Du är en del av mig

Du är min son

Jag älskar dig

Jag gör allt för att du ska bli nöjd

Jag vet att är allt kommer bli bra

Du visar mig det

Du är mitt kött och blod

Du är en del av mig


Du ser ut som en mini-me

Jag är så stolt över dig

Jag kommer aldrig försvinna igen

Jag är här för dig nu


Förlåt för att jag inte tog med hela låten, men tyska rap-låtar är det svåraste som finns att översätta, haha. Lyckades dock översätta mina favoritdelar.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0