Christian Linke


Namn: Christian Linke

Smeknamn: Linke, Lefti

Födelsedag: 11.3.1987

Längd: 1,83 m

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Svart

Född: Neumünster

Hobby: Musik, Sport, Böcker

Instrument: Bas, Bakgrunds sång


+

Vad är dina favorit...
...glass sort:
woodruff (tror det är ett märke)

... barnspel:
Twister

...sötsak:

Lakrits
 
...bok:
För många faller mig i smaken...Hm... "on top the Earl of Monte Cristo" av Alexandre Dumas

...dricka?
 malt öl (mörk öl)

..film?

Platoon

Finns det någon sång som betyder speciellt mycket för dig?
Third Eye Blind - Slow Motion

Har du någonsin vart på en "Castingshow"?
Nej

Ljuger du ibland?

Ja
 
Vilken kändis skulle du känna dig nervös inför att träffa?
Jared Leto

Vilken fråga skulle du vilja bli frågad?
Varför är du så fantastisk?

Vilken är den värsta frågan?

Varför är du inte så fantastisk?


Skriv några rader om dig:

Jag älskar böcker. Peace out!


Kommentarer
Postat av: D I A N A

Vem är han? ELler alltså var är han med, hur är han kändis?;)

kramkram!

2008-11-27 @ 19:14:02
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Ivona

Tja!! Harru kollat in min blogg? om inte, gör det, och lämna gärna en komentar oxå ;) Kram <3

2008-11-27 @ 19:14:50
URL: http://ivonaparadzik.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-27 @ 19:16:25
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0