Intervju med Jimi Blue

Intervjun är översatt av mig, så därför kan det bli lite konstigt ibland.


Om jag var din flickvän... Jimi?

Från första dejt till första sex: vi vill vet mer om stjärnor som Jimi Blue, precis som med andra killar, vad tycker han om kärlek?


Jimi Blue Ochsenknecht (16) ser fantastiskt ut och är fortfarande singel. Kanske för att han inte har tid för en flickvän. Han släpper nu sitt nya album "Sick like that", och står även framför kameran för filmen "Gangs". Men vad skulle hända om han blev förälskad - kanske till och med i dig? Vi var så fräcka och frågade.


Hur skulle min första dejt med dig se ut?

Jag skulle bjuda dig på en mysig middag med levande ljus.


Vad skulle vara pinsamt för dig?

Om jag skulle göra fel och göra bort mig.


Hur skulle jag imponera på dig?
Jag håller totalt fast vid en sak, och det är att du ska kunna få mig att skratta.


Vad skulle störa dig?
Om du var irriterande, dum eller helt besatt.


Hur snabbt skulle jag få min första kyss från dig?
När det känns bra mellan oss, kanske redan vid vår första träff.


Och hur är det med sex?
Det lämnar jag med tiden.


Är smeknamn för dina vänner okej?
Om du tycker om det, varför inte?


Vad skulle vara viktigt vårt förhållande?
Det viktigaste för mig är lojalitet. Men också att vi är öppna för varandra och berättar för varandra hur vi har det.


Kan jag fortfarande träffa mitt ex som vänner?
Det är ett absolut no-go.


Hur skulle du trösta mig?
Hålla om dig i mina armar och krama dig.


Vad gör du om jag är avundsjuk på dina fans?
Jag gör så att du absolut inte behöver oroa dig.


Vem måste jag komma överrens med?
Du behöver för det första komma överens med min bror, eftersom vi alltid är tillsammans.


Skulle du kyssa mig offentligt?
Det har jag absolut inga problem med - snarare tvärtom!


Jag visar dig mina nya kläder och du gillar inte dem. Hur skulle du reagera?

Jag skulle säga min ärliga åsikt, om du frågar mig. Jag kommer inte ljuga.


Action eller romantik - när vi ska gå på bio tillsammans?

Jag går med dig på den filmen du helst vill se.


Kan jag få skämta om dig?
Jag kan hela tiden skratta åt mig själv. Men det har även med mitt humör och göra. När jag är på dåligt humör vill jag inte höra massa skämt.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0