min tyska blogg

välkomna till min tyska blogg! egentligen borde jag ha gjort den för några månader sedan, men jag kom på idén idag. eftersom det är så många tyskar jag gillar, och inte bara inom musik så tänkte jag göra en blogg för att hålla koll på alla. dessutom kan andra hålla reda på vissa tyskar genom denna bloggen, om man så vill. jag har ett tag grubblat på om jag ska göra en jimi-blogg eller ej, men jag har inte gjort någon. vad tycker ni om idén?
jag kommer skriva om väldigt blandade tyskar. dock kommer det inte bli så mycket om killerpilze eftersom jag redan har en blogg om dom (klicka här för att komma till bloggen). nu ska jag sluta prata och istället fixa till designen lite.

Kommentarer
Postat av: Evelina :D

omg, denna ska så in på favoriter :D

2008-10-12 @ 22:22:12

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0