Henry (Apollo 3) svarar på frågor

Födelsedag: 25.06.1997
Stjärntecken: Kräfta
Nationalitet: Tysk
Ögon-/hårfärg: Brun/blond
Hobbys: Spela gitarr, åka inlines, chatta, titta på Simpsons, spela psp
Andra utvecklingsmöjligheter: Utav slump fick en roll för Cobra 11, på en skådespelarlektion
Favoritämne i skolan: Engelska
Hatämne i skolan: Biologi
Mitt motto: "Gör alltid ditt bästa"
Min bästa egenskap: Alltid positiv, är sansad, bra på att berätta saker
Min sämsta egenskap: Morgontrött, ska alltid ha rätt och är en besserwisser
Min last/är beroende utav: Apelsinchoklad
Min bästa upplevelse: Flytten från Klekheim/Taunus till Köln
Favoritlåt med Apollo 3 och varför: "Warum", eftersom texten berör
Mitt första album jag köpte själv: Linkin Park
Min största musikaliska förebild är: Udo Lindenberg
Och varför: Eftersom han gjorde karriär tillsammans med sin pappa och är känd
Jag har hållt med musik sedan: jag började spela gitarr när jag var sju år
Favoritinstrument: Gitarr
Favoritband: Linkin Park, Katy Perry, Amy McDonald
Jag skulle vilja lära känna: Oliver Pocher, jag tycker han är jätterolig och den nya presidenten i USA Barack Obama, Sido
Detta skulle jag vilja uppleva: Bungee jumping
Saker som stör/irriterar mig: När mamma tvingar mig att äta frukost och när min bror pratar i telefon hela tiden

Översatt utav mig. Ange källa om ni kopiera texten!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0