Marvin (Apollo 3) svarar på frågor

Födelsedag: 25.8.1996
Stjärntecken: Jungfru
Nationalitet: Tysk
Ögon-/hårfärg: Mörkbrun/mörkbrun
Kännetecken: Har en pigmentfläck i hjärtform på mina sex-pack lol
Hobbys: Spela klaviatur, breakdance/capoeira, titta på Desperate Housewifes, och försöka förstå mig på tjejerna lol, basketboll, spela wii
Andra utvecklingsmöjligheter: att spela en basketspelare under en videoninspelning
Favoritämne i skolan: Sport, engelska
Hatämne i skolan: Latin
Mitt motto: "Behandla dina medmänniskor, så som du själv vill bli handlad, utav alla tjejer" lol
Min bästa egenskap: Säger alltid något roligt, kan dansa bra (hip-hop), atletisk baby, lol
Min sämsta egenskap: Ger ibland upp för tidigt, hittar aldrig ett slut på saker, går och lägger mig för sent, bråkar med min bror
Min pinsammaste upplevelse: När jag var på semester i Bahamas, så var gick jag fullt påklädd med en tallrik och kollade upp på scen där en snygg sångerska sjöng. Helt plötsligt så trillade jag ner i poolen tillsammans med tallriken. Sångerskan tyckte det var så kul att hon slutade att sjunga endast för att kunna skratta.
Favoritlåt med Apollo 3 och varför: "Startschuss", eftersom den beskriver en riktigt bra dag och känslan
Mitt första album jag köpte själv: Egentligen köper mamma alla till mig, men min första single, som jag köpte helt själv var Dilemma med Nelly och Kelly Rowland
Min första konsert: Lionel Richi, men skratta inte - ni känner inte min mamma =)
Min största musikaliska förebild är: Chris Brown, Ne-Yo, Omarion och även Chingy
Och varför: Eftersom de har snygg stil, dansar bra och Chingy har även en otrolig röst.
Jag har hållt med musik sedan: jag har sjungt sedan jag var två år
Favoritinstrument: Klaviatur och gitarr
Favoritband: B2K, New Kids on the Block
Favoritdjur: Gillar alla, framför allt min mamma när hon är arg =)
Jag skulle vilja lära känna: Basketspelaren Lebron James, spela basket och hänga med honom. Eller Chris Brown och Ne-Yo, och rappa tillsammans med dem.
Detta skulle jag vilja uppleva: Oj, det är så mycket. T ex hänga med James en vecka
Saker som stör/irriterar mig: Snålisar, skvaller, långtråkighet, men man förhindrar mig att visa min förmåga.

Översatt utav mig. Ange källa om ni kopiera texten!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Min pinsammaste upplevelse: När jag var på semester i Bahamas, så var gick jag fullt påklädd med en tallrik och kollade upp på scen där en snygg sångerska sjöng. Helt plötsligt så trillade jag ner i poolen tillsammans med tallriken. Sångerskan tyckte det var så kul att hon slutade att sjunga endast för att kunna skratta.



åååh lillegubben.



FATTA SKOJJ HAN VERKAR :D <3

HAHAHHHAHHA störde mig dock på allt lolande

2009-08-25 @ 22:41:27

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0