Jimi Blue - Mission Blue, behind the scenes

Alla bilder är tagna av mig (Amanda) och Evelina.
Kort förklaring om Dvdn: Detta är då Jimi's egna dvd, där han visar hur han har det bakom kamerorna. Han pratar om sin barndom, skådespeleri-karriär och musik-karriär. Dessutom svarar han på 50 frågor från fans, och det finns en himla massa annat behind the scenes. Och självklart finns det några livuppträdande, musikvideos och making of.
Egen kommentar: Jag blev helt tagen första gången jag såg den. Jag tycker den är jättebra, och han valde att ha med riktigt bra uppträdanden. Min favoritdel är när han pratar om barndomen. Det enda negativa med dvdn är att det inte finns någon text, och ibland är det riktigt svårt att förstå vad han säger.
Dvdn finns att köpa här.









Kommentarer
Postat av: eliiin.

nej gud vilka söta bilder <3 :)

synd att det inte finns nån text bara :/

2009-02-23 @ 12:21:49
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0