Jimi svarar på fanfrågor

Översatt av mig (Amanda).


Hur var inspelningen till Gangs? Kommer det bli någon kinotour?

Inspelningen var riktigt häftig, vi alla förstod varandra bra och jag är riktigt nöjd över att ha fått göra en till film med Jannis. Det kommer bli en kinotour i slutet av året.

Hur är det med hiphop-filmen, när börjar du spela in den och vem kommer du spela in den med?

Jag börjar i slutet av året. Vem jag ska spela in den med kan jag inte säga...

Du har sagt att du ska göra en musik-film.. och att det även ska bli en i 3 delar. Är detta samma film eller är det olika?

Det är olika filmer. När jag börjar spela in dem är inte bestämt ännu.

När kommer det nya albumet och har du redan börjat på det? Eller kommer det en single till det nya albumet?

Jag arbetar för tillfället på några demos för det nya albumet. Det kommer bli annorlunda. När det kommer ut, kan jag inte säga.

Är det kul att spela in i studion?

Ja, såklart, annars skulle jag inte göra det.

Kommer det komma ut en till fan-magazin?

Ja, absolut.

Vad är för dig en häftig fest?

Häftig musik, häftiga människor, häftiga drinkar, häftig stämning.

Vad skulle du göra om du inte var känd?

Då skulle jag nog plugga.

Tycker du inte det är svårare att hitta en tjej nu?

Nej, egentligen inte.

Tycker du det är kul med photoshoots eller tycker du det är irriterande?

Båda. Ibland tycker jag det är kul. Men ibland inte.

Vad har du för mobil?

Jag har en Blackberry 8800

Kan du laga mat? Vad är din favoriträtt?

Klart jag kan laga mat. Jag älskar exotisk mat.

Tror du att ditt liv skulle vara annorlunda om du bara skulle göra en av sakerna – skådespeleri eller musik?

Nej.

Om du fick vara en annan person en dag, vem skulle du vilja vara?

Då skulle jag vara Pharell Williams!

Tittar du på saker som Dshungelcamp (tysk serie som på svenska heter djungelläger) eller Germany's next topmodel?

Absolut inte!

Tycker du om tatueringar? Om ja, skulle du själv vilja ha en?

Ja, när det inte är för många.

Vad tycker du är en No-Go inom stil?

Trasiga skor.

Vad gör dig mest irriterad?

När man provocera mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jam Jam Jam Jam Jam <3

2009-03-01 @ 20:20:19

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0