Panik har hemska nyheter

Tack till Panik's tjeckiska fanblogg som hjälpte till mig med översättningen.
Dock jag som har översatt den till svenska.



David: Hej!
Timo: Välkommen till vår officiella..
David: Det låter så gay om vi säger det tillsammans, det var därför jag inte fortsatte.
Timo: Men vi kan säga det tillsammans, då blir det så "boygroup". Hej, vi är..
David: Nej, det kommer vara över hela internet!
Timo: .. Panik och vi vill välkomna dig till vår officiella hemsida.
David: (samtidigt) .. och välkomna er till vår officiella hemsid. Se? Vi kan inte göra så!
Timo: Ska vi testa igen?
David: Nej, inte igen! Vi har mer viktiga saker att säga. T ex detta. Det är vår nya tillfälliga hemsida, för den nya håller på att byggas om. Det är enkelt, bara med kyte player, och här nere kan du titta på ALLA våra gamla videos.
Timo: Alla av dem!
David: .. Alla! Du kunde göra det tidigare också, men nu är dem placerade i mest sedda, de bästa också vidare.
Timo: Vi har gjort detta i ett år och vi har kommit upp på plats 15 på alla kyte videos i hela världen. Det är toppen, vi vill tacka er! Och vi är det enda europeriska bandet på top 20, tack vare er.
David: Titta
Timo: ... på våra kyte videos, vår produktion och det verkar som om ni är riktigt intresserade. Så vi tackar er för det. Och nu.. Det hemskaste av det hemskaste..
David: meddelandet.
Timo: .. kyte video. Jag -kanske kommer ni hata mig nu- har inte gjort klart streetsinglen ännu, så den kommer släppas nästa månad. Jag är jätteledsen. Ni kan skicka era hatmail till David.
David: Och jag kommer göra om dem till något bättre och värre.. och sen skicka vidare dem till Timo.
Timo: Jag är verkligen ledsen, jag hade gärna gjort klart den - men eftersom jag gör det helt ensam..
David: Timo behöver lite mer tid, han är inte så snabb.
Timo: Okej. Det var allt. Njut av kyte videosarna.
David: Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHHAHA va roliga dom är xD

2009-02-21 @ 11:56:23

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0