Wilson svarar på fanfrågor, 20/7-09

På ditt album finns det en sång som heter ”killing me”. Är det en händelse som har hänt dig, som du skriver om i låten?
Ja, det är någonting som har hänt mig. Jag tror det händer alla. Man lär känna en person och man vill få mer från personen men den vill inte det. I detta fallet i ”killing me” så handlar det om två lesbiska personer. Och tyvärr inte om killar.

Varför gjorde din flickvän slut?

Vi gjorde slut eftersom vi båda har mycket arbete. Vi är fortfarande bra vänner. Men vi har inte tid att oroa oss för förhållandet.

Vem är egentligen starkast – du eller Jimi?

Jag är definitvt starkare än den apan. ;-)

Hur går det med musiken? Kommer det ett nytt album från dig eller provar du något annat?

För tillfället håller jag mer på med intervjuer och möten än musiken. Jag kommer hur som helst börja skriva mer nästa månad.

Tror du att du skulle kunna spela gay i en film?

Det beror på vilken karaktär rollen har. Och vad manus handlar om. Men att pussa en kille är svårt.

Vad skulle du tänka/säga om Jimi sa till dig att han var bög?

Jag skulle inte bry mig. Jag känner många personer som är gay. Och det är kul att gå ut med dem. Men jag tror aldrig det skulle hända Jimi.

Kan du laga mat? Om ja: vad för något?

Igår lagade jag faktiskt nudelwook, med läckra spanska grönsaker till.

Håller du fortfarande på med musiken eller koncentrerar du dig först och främst på skådespeleriet?

I år har jag 2 filmprojekt på gång som är väldigt bra. Musiken kommer på tredje plats.

Du bor redan i Berlin, kommer din familj också flytta dit eller stannar de i München?

Jag bor ensam i Berlin. Min familj stannar i München, men de pendlar fram och tillbaka. Det intresserar inte mig. Sån förändring är deras grej, haha.

Vilken är din favorithobby som du inte kan fortsätta med?

Festa och gå på bio.

Hur gammal var du och varför började du röka?

Jag tror jag var 14 när jag började. Men då hade jag bara testat. När jag var 16 började jag regelmässigt köpa cigaretter.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0