Ny intervju med Jimi Blue

Översatt av mig (Amanda).
Vad måste en tjej göra för att få dig på fall?

Hon måste regelbundet duscha. Hon får inte ha fett hår och sånt. Och hon måste ha coola skor. Jag tittar alltid på skorna. De måste vara coola och passa till outfiten.

Och hur måste tjejen vara?

Hon måste vara rolig och man ska kunna ha kul med henne. I vilket fall som helst ska hon inte vara elak eller tråkig. För övrigt måste hon naturligtvis vara charmig – och se bra ut.

Du är här på en tennisturné. Tränar du själv någon sport?

Jag är inte så sportig, men jag joggar då och då, skejtar, spelar lite fotboll och någon gång tennis. Förutom det åker jag skidor och kör motorcross.

Tränar du din slanka figur i en fitnesstudio?

Neeh, jag är bara sådan.

I din nya film ”Gangs” spelar du ännu en gång tillsammans med din bror Wilson Gonzalez. Det går rykten om att ni inte kommer bra överrens.

Det stämmer inte. Vi kommer bra överrens – framför och bakom kameran. Såklart bråkar man med sina syskon, men jag skulle vilja säga att vi står varandra väldigt nära. När jag var under en kort period i Berlin, sa han att jag kunde få sova över hos honom. Han har flyttat från München till Berlin.

I din nya film har du växt upp lite. Är du vuxen?

Neeh, jag har inte vuxit upp. Men kanske är jag lite mognare än andra i min ålder, eftersom jag ofta är iväg. Speciellt i skolan märkte jag det. Då hade många andra ”Pokémon”-kort, medan jag tittade på action-film som min pappa visade mig.

Vilket är ditt kommande projekt?

I slutet av året står jag framför kameran för fler filmer. Vad det är för filmer, kan jag inte berätta ännu. Och sedan vill jag börja göra kläder.

Vad kommer det bli för kläder?

Mitt klädesmärke ska hur som helst ha med hip-hop att göra och vara stilrent. Jag föreställer mig det som att jag själv skulle kunna ha på mig det.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0