Französisch für Anfänger

Alla bilder är printade av mig (Amanda) och Evelina.
Kort förklaring av filmen: Henrik hatar allt som har med Frankrike att göra. Men när han får reda på att tjejen han är förälskad i älskar Frankrike så gör han allt för att få hennes uppmärksamhet. Dvs att han tvingar med sin kompis Johannes till Frankrike på en språkresa där ingenting går som planerat.
Egen kommentar: Detta är en typisk film för tonårstjejer. Dock inte riktigt min sort av filmen egentligen. Tycker det är för mycket misstolkningar igenom filmen. Men om det inte hade varit så många misstolkningar i filmen så hade jag älskat den!
Filmen finns att köpa här.








Kommentarer
Postat av: Leonard

Låter lite knasigt. Du den filmen är väl rätt gammal eller?

2009-05-04 @ 18:39:34
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Veronica

Den får vi se nästa gång vi träffas. Jag är ju en sucker för tonårsfilmer xD

2009-05-05 @ 11:26:28
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0