Ni får hata mig om ni vill

Det är verkligen tillåtet att hata mig nu om ni vill det och jag kommer ha förståelse för det, haha. Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera och jag fruktar inför att det kommer bli ännu värre fram tills jul. Det är nämligen så att jag har mer att plugga än vad jag någonsin i mitt liv har haft, så min uppdatering på denna bloggen kommer få ta stryk. Jag kommer dock försöka uppdatera min kipi-blogg så fort jag får tid, så alla Killerpilze-fans är välkomna dit.
Självklart kommer denna bloggen inte stå tom fram tills jul, jag kommer ju uppdatera. Men det kommer kanske vara tre dagars mellanrum ibland. Ville bara varna er, så att ni är medvetna om det. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är glad så länge du inte stänger ner den :D

2009-11-22 @ 21:51:28
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0