Mina videos från Gangs kinotour

Som jag berättade tidigare så var jag på Gangs kinotour den 2/10-09 i Hamburg. Om ni vill läsa om det så klicka här. Hur som helst så tänkte jag lägga upp mina bilder och videos, och först ut är videosarna. :)

Ja, det är tillåtet att skratta åt min engelska och anledningen till varför jag filmar ner i bordet hela tiden, är för att jag skulle ta upp autografkorten. För er som undrar vad Jimi Blue sa så var det: "Jaha, han har redan skrivit på den, eller?" och sen när jag går säger han: "ha det bra!". Så här är min video från signeringen:


Video när Jannis Niewöhner signerar Evelina's bild:


Alla skådespelarna kommer in i biografen (ja, ni får skratta åt mina stön och "omg"):


En liten video när Jannis och Wilson Gonzalez svarar på frågor:


Och till slut en video när Jimi och Kai beatboxar, medans Rambo rappar:

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0