Ny Panik-dvd

Det händer så otroligt lite i kändis-världen för tillfället och det är därför jag inte uppdaterar. Det mesta som kommer upp är privat-bilder (många kändisar har haft krångel med sina privata facebooks), men jag gillar inte att lägga upp kändisars privata bilder, så därför har jag låtit bli att uppdatera. Men nu har jag lite nytt med Panik!

Igår chattade David och Timo med sina fans i 50 minuter (förlåt för att jag glömde säga till, men de kommer göra om det och så kommer jag meddela er!). Det var mest kaos och fansen spammade på med onödiga saker, så i slutändan så fick man inte fram så mycket iallafall.. Men, som ni kanske vet så spelade Panik in sin konsert i Hamburg. David och Timo sa igår att konserten kommer släppas på dvdn eller på internet, de hade inte bestämt sig för vilket av det ännu. Så det är bara att vänta och se vad som händer! :)

P.s, har lagt upp en till bild i det förra inlägget! Glömde ju den söta när David tittar in i kameran. ;D


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du vet The Detectors? Kay (han som jag pratat massa med) var faktiskt och filmade dem i Hamburg, det finns en bild då han står på scen och filmar på hans myspace :D Eller så var det facebook eftersom att myspace inte funkar xD

2010-01-08 @ 19:11:28
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig

Din mail (publiceras ej):

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0